fredag den 6. marts 2009

I love New York



    


Et af mine absolutte yndlingssteder er New York. Jeg har desværre kun haft fornøjelsen af at være der én gang, men får jeg chancen igen ville jeg ikke tøve et sekund med at tage en tur til! 
Lige fra det første syn af Manhattan skyline bliver man fanget, og jo tættere man kommer Manhattan, jo bedre bliver det. Byen er fyldt med taxaer, butikker, gadesælgere, mennesker, larm, bygninger, indtryk. Byen er proppet med inspiration, uanset hvor du kigger hen - det fede ved New York er at de har en anti-jantelov og de elsker at vise sig frem. Hælene kan ikke blive høje nok, der kan ikke være farver eller bling nok. Selv den mest radikale stil herhjemme i Danmark, ville ikke kunne få folk til at vende sig om i  New York. For som de selv siger, er de new yorkere, - intet kan overraske dem. De har deres egen stil; Om det er en forretningsmand fra lower Manhattan, som viser sit dyre designeroutfit frem, en gennemført boheme fra Greenwich Village, en socialite fra Upper side som viser sine nye Birkin eller custom made Fendi frem, om det er ghetto stil fra Harlem eller en 2 meter høj transvestit iført plateau hæle fra Chelsea. Uanset hvilken stil de følger er den gennemført. I New York er det helt normalt at se de her mennesker med de fedeste stilarter. Efter min mening er de fedeste stilarter, dem der er gjort personlige og ikke kun følger mainstreamen - det er også en af grundene til at NY street style altid er en af mine favoritter. Så hvis I nogensinde får chancen så tag afsted!

Foto: jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visitors

Alle billeder tilhører
A-Side-Note.blogspot.com medmindre andet er påvist.