lørdag den 14. marts 2009

Blog of the month



Så har jeg valgt en ny blog, det er en af mine personlige favoritter og det var faktisk den første blog nogensinde jeg fik læst. Før jeg læste den her virkede det at blogge egentlig lidt underligt, men nu har jeg fundet ud af at det fantastiske ved at der er så mange forskellige blogge er at du kan få inspiration alle steder fra. Så længe leve blogs. Følelsen af at man kan få inspiration når som helst med flere updates om dagen er jo skøn.

Bloggen hedder Picked Pics og indeholder lange og detaljerede indlæg som på ingen måde bliver kedelige. Derudover er der masser af indlæg om hendes outfits, hvordan hun ser forskellige tendenser og meeget andet. Tjek den ud hvis I ikke har gjort det endnu.

Hendes blog er lige her 

Alle billederne er taget fra Picked Pics hjemmesiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visitors

Alle billeder tilhører
A-Side-Note.blogspot.com medmindre andet er påvist.