onsdag den 25. februar 2009

Blog of the month













Jeg har altid elsket byen Paris, jeg elsker arkitekturen, kunsten, moden, maden - jeg kan blive ved.. Så da jeg fandt en blog af den modestuderende Alix for et godt stykke tid siden, blev jeg selvfølgelig rigtig glad. Derfor bliver jeg nød til at dele den med jer. Så hvis ikke I allerede er faldet over den, er den helt klart et kig værd og man finder en masse forskellige indlæg om byen Paris, hendes egen helt specielle stil, en masse flotte inspirationsbilleder og masser af andet godt. 
Bloggen var oprindeligt på fransk, men for dem af jer, der ikke har de bedste fransk kundskaber, som mig selv, vil være glade for at den også er oversat til engelsk, så alle kan følge med. Hendes blog er lige her The Cherry Blossom Girl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visitors

Alle billeder tilhører
A-Side-Note.blogspot.com medmindre andet er påvist.